Jekyll és Hyde (6)

 Nos... a tegnap délutáni díszletfejelés után végig volt egy olyan érzésem, hogy ugyan adrenalinból (jéggel és injekcióval és ki tudja még hogy) ha ezt végig is nyomta SPeti, azért nagyon koppant, nem hiszem, hogy ma játszani fog, vagy egyáltalában jó, ha játszik. Közben ugyan sajnáltam magamat előre, mert nincs rossz jegyem, de most mégis túl tudtam ezen lépni, mert az számít, hogy jól legyen és legyen máskor is. Sajnos a 'vicc' már az, hogy újabban ha biztosra akarok menni vele, dupla jegyet kell vennem egy-egy szériában mindenre, mert annyiszor volt ilyen vagy olyan kavarás... drága ember... ;) de ez most más... A mostani miatt bosszús nem voltam, csak szomorú... még akkor is, ha mindjárt újra megyek két héten belül szinte, mert ott is van biztosított jegyem is, valamelyiken csak ő lesz.

Tegnap délután még arról beszélgettünk, hogy pedig Zsoltit is meg kellene nézni újra, amire hajlanék is, de mondtam, hogy megnézném, de úgy, hogy rá veszek jegyet és nem úgy, hogy Peti helyett jön ki. A lelkem nekem nem így működik. És akkor ott van még szegény Dolha... Akitől pedig sok szépet kaptam, mégsem vettem rá jegyet, a bérletest ugye megkapta volna, de ott Zsolti volt helyette, és három Jekyll-el nem bírok el. Sem a lelkem, sem a zsebem. A fülem elbírná, mert ezen a téren semmi gond velük, sőt, igazi luxus ez egy hármas szereposztásnál.

Aztán ma ebéd után mit látok a story-falon, Peti sajnos nem játszik este. (4 körül a színház is kiírta es olyan indulatokat lehetett látni, hogy amire 6 óra volt, már Peti élőzni "kényszerült".) Sajnos fogadni mertem volna rá, de próbáltam bizakodni, hiszen mégis csak gyereknap van, ugye... Óráim voltak hátra, hogy barátkozzak a gondolattal és jó szívvel gondoljak Ati-ra, hogy szép élményeket adjon (feküdjön neki a Hyde-vonal is), Peti pedig legyen rendben, bízva abban, hogy csak pihennie kell és nem sérült meg amúgy, bár további vizsgálatok szükségesek. Szóval, ha ilyen áron is, de eljött a nagy lehetősége Dolhának, hogy megmutassa, mit hoz ki ebből a szerepből. Drukkoltam magunknak, nem mondom, hogy nem... igyekeztem azokat az érzéseket, emlékeket előhozni, amikor először hallottam Mozart-ként (és még nagyon sokszor másban is+NEK) és belesüppesztett a székbe... Hajrá Ati... Gyógyulj Peti, kicsit mégis csak jobb helyzet, hogy nem Zsoltié lett az este... ;) Hát, így ültem le a 7-es előadásra... 

Közben arra is gondoltam, hogy amennyire idegesítő, hogy ilyenkor (órákkal korábban) az ember már izgulva nyitogatja a színház honlapján a színlapot, de legalább van idő felkészülni (vagy nem elmenni), ha változás van, nem mint amikor annak idején előadás előtt fagytunk le egyes esetekben a színházba érkezve - valamiért persze még most is a színlaphoz vezet az első utunk... ;)

Közben rémisztő, hogy milyen indulatok szabadulnak el emberekből és ennek megosztását nem ódzkodnak nyilvánosan megtenni... vagy épp ráömleszteni a színészekre, pozitív élményeknél bezzeg nem érzékelem ezt a megnyilvánulás-kényszert... 

Szerintem nem annyira voltam még úgy, hogy rövid idő alatt minden szereposztással ennyiszer láttam volna valamit. Megdöbbentő látni, hogy tényleg mennyire más tud lenni 3 ember kvázi ugyanabban. Viszont eléggé egyértelmű, hogy kinek a lelke járt már (többet) a sötét oldalon...
Néhány szereplőnek a ruhája is eltérő, tényleg illeszkednek a tervezéskor már a színészhez is, nemcsak a karakterhez! Most mondjuk már szívesen látnám FNikit és Ágót is, ha már...

Jól lement az első rész, nagyon jól is indult, a zenekar megint a topon, ugyanezt nem mondanám el a hangosítasról. A kvartett csodaszép volt, BÁdámot nagyon szeretem ebben. Jó volt átalakulás is, persze ez is egész más itt is, ahogy a dalaik sem pont úgy jönnek ki, szép ez! 👏 a kutyás ember borzasztó, ahogy Simon Stripe karaktere is fura,főleg hogy csak úgy eltűnik - bár ma érdekes volt az összefeszülése Emmával (az életben volt házasok).

A második rész követte az ívet, ritmus is rendben volt, Jekyll is korrekt volt, de ma nem jutott nálam mélyre, hát ilyen ez, ki milyen érzéseket tud kiváltani.

Verocska ma is jó volt, és milyen ez a szakma, szerintem a legerosebb Ördögi táncot láttam ma, pedig azt a dalt nem annyira szeretem.

Az eddigi 'nézettségi' eredmény: 2 Zsolti + 3 Peti + 1 Ati. Az élménygyártó-győztes viszont egyértelmű. 🙏♥️

(A szünetben mély egyetértéssel szomorkodtunk 'Ànyékkal', aki az első sor közepén ült... érdekes, hogy mindig összefutunk annyi ember között, mind megdöbbenve álltunk a történtek előtt...)

 PS: amúgy ma láttam, hogy nem véletlenül ment neki a boltívnek, hiszen nem ott kell átmenjen Jekyll, hanem még előtte ki oldalra, hiszen ott már jönnek be a táncosok... persze már megtörtént, de szomorú eset, a színház tényleg egy veszélyes üzem.