A dominógyilkosság

Kicsit megint összeérnek a dolgok, dehát ilyen az évad vége és a SZÉP-kártya... 🤭🙏🎭
Erre az előadásra akkor vettem hirtelen felindulásból jegyet, amikor Fehér Tiborral meghallgattam a Játékszín-podcastot. A hétvégi zaklatottságtól nem voltam túl pihent  úgyhogy azért délután már morogtam magammal.
A Játékszínben meghagyták a lázmérős és spriccelős kaput és még hangosan tájékoztat is mindenkit, hogy megfelelő-e a hőmérséklete... 🙈 jó, hogy súlyt nem mér 😅👏😉 Fura, hogy meghagyták, mert azért ők nem annyira jártak élen anno a védekezésben és a szigorkodásban. Ki érti ezt...?
A jegyszedő lányok/asszonyok/nénik minden színháznál megérnének egy-egy külön tanulmányt. Ebben a színházban fönt az erkélyen egy nagyon unott és/de szigorú asszony van. Maszkban gubbaszt a pult mögött és olyan elszántan fejti a keresztrejtvényt (munkaidőben, ugye...?!), mintha az élete múlna rajta. Nem baj, hogy a nézők amúgy jönnek. Gongra szabad kinyitni a nézőtéri ajtót, akkor felpattan és közli, hogy be lehet fáradni és visszafut a pult mögé az elfoglaltságához. Ő volt múltkor is, amikor itt jártunk, akkor szünetben ki kellett menni (pedig én azt nem szeretem), gongra vissza, viszont az ajtó mindig betevődött, ha valaki nem tartotta. Meguntam, és befelé menet az éket odapöcköltem lábbal... 🙈 fénysebességgel érkezett, hogy majd Ő kezeli az ajtót!! 👏😅🥳
A karzat peremét megint nagyon kreatívan használták, van aki ott ül, valaki a nagy hátizsákját pihenteti ott, más megterített vacsorához. Csak ámulok... Bank Tamás helyében pályázatot írnék ki a hasznosítási ötletekre... 👏

No, de lássuk a mai nenüt:
(Bár egészen a szünetig vártam Náray-t, hogy ő vajon kit játszik, nyert hogy a színpadon a Tóth Enikő volt... 😁)

ÉS amiről szól:
  Nos, jelen helyzetemben ejj, de tudom, hogy ez milyen légkör... 🙈😅 Viszont lettem volna konzultáns, mert azért ... 😉 viszont oltári izgi előadás, mindenki tök jó benne! Vajk tényleg egy zseni! Olyan ritmusa van, hogy juj! Nem lövöm le, hátha megnézitek, de az első fél óra másodpercre követhetően tűpontos. Az ész megáll! 😲👏🎭🙏
A második rész még aztán tényleg de ott van! Mindenki tök jó volt, bár Gyopárka azért messze lemarad ebben a csapatban, Lévay Viki és Fehér Tibor pedig óriási,  rengeteg szövegük van és erős karakterek.
Annyira szépre kerekedik a vége, hogy nem győztem pislogni, nagy igazságok csapódnak civil és politikai oldalról is, és basszus... ez tényleg ilyen... pont ilyen... 
"egy titok van, mindig az igazat kell hazudni" 🙏🎭👏
Nézzétek meg a következő évadban! 🎭👏💝