veszedelmes este

11 színház nélküli este után újra itt... 🤭🙏 ha nem lett volna tegnap egy "kis" kellemetlenség, akkor csak 10 este maradt volna ki. 😅🤭🙈🎭
Annyit hallgattam a netes részleteket, hogy azokat ott kívülről fújom, így olyan, mintha sokszor láttam volna, pedig csak kétszer, és abból is az egyik szinte felejtős (legalábbis vikomtilag)... na, de ma ez itt egy jó összeállás volt, bár a kislovagból a másik jobban tetszett, bár ma jobb volt  mint legutóbb. De ugye csak az első sor a legnagyobb lényeg.
A nézőközönség egyébként meglehetősen érdekes volt... viszonylag sok idős volt és külföldi. Hogy egyes részeknél mit gondolhattak, elképzelni nem tudom... A ruházkodás is némelyik esetben meglepő és nyilvánvalóan nem BKV-kompatibilis. Bezzeg én, aki már reggel negyed 8-kor is színházképes voltam. 🤭🤷‍♀️🙈😅
Hű, de hát ez a mai! 🙏🎭♥️ ennyi fojtottságot és fülledtséget... szent ég! Olyan, mintha pár dolog megint máshogy lett volna. Peti katatón zakkant, teljesen kábult  állapotára és erős, lélekszaggató játékára nehéz szavakat találni, ahogy a nagy dalaira is/se. 🙏 Nem tudom, hogy honnan ásta elő magából ezt a vikomtot, vagy miként folyatta át magán a dolgokat, de nagyon durva, amit művel. Már jó lesz Sancho-nak látni, mert kemény,  hogy újabban mindig  meghal a karaktere... 😅🙈 fárasztó ennyit bőgni. 🤷‍♀️😉 Ma különösen szenvedett és tombolt benne a válság, annyira  hogy felmerült bennem, hogy nincs-e itt valami más is. A második felvonás elején annyira erős jelenete volt, hogy nagyon nagy volt a feszültség. A végén pedig gyakorlatilag minden fölrobbant, a Márkiné meg összeomlott... hűű😲♥️🎭
A többiek is mind nagyon jók voltak, jók így együtt nagyon.Nagyon erős előadás lett. 🙏♥️🎭 ma nagyon kijött,  hogy a Márkiné mennyire megkeveri a dolgokat...
F. Nikit én ebben nagyon szeretem. (MA az jutott eszembe szünetben, hogy ha Lillát le kell kettőzni a Kőszívűben, őt nem zárnám ki.) Széles Flóra is még mindig nagyon jó!
Kovács Adrián zenéje pedig mind jobban beveszi magát a lelkembe. A hegedű valami elképesztő benne.
(A terpeszkedő és fészkalódó szomszéd sajnos nem ment haza a szünetben... {ellenben vagy másik 10-13 nézővel} a végére már legszívesebben oldalba vágtam volna, annyira benne volt az aurámban )