Operettszínház Home Office (2020. 04. 02.)

Ez a Home Office sorozat már két éve (!) a színház egyik legjobb húzása volt, ha már.... Ma két éve, hogy elindították... Már kettő... 
A következő napokban, illetve hetekben (napfordulókon) ezeket megosztogatom (nem mindet), mert csuda értékes produkciók (még azoké is, akik nem vagy csak kevésbé kedvelek, a többiektől pedig igazi csemege, az összes). Ezek jó dalok nagy produkciókból és kiragadva, kitéve a kertbe, konyhába, nappaliba, hálóba, kerti budiba, stb - egész más értelmet (is) nyernek. :) Jó őket újranézegetni most is (bár máskor is szoktam). Még mindig elámulok ezen, hogy azért, hogy felénekeljék ezeket a dalokat, kitaláljanak ezt-azt, felöltöztek, inget vasaltak, sminkeltek, stb. :) Beénekeltek, skáláztak, meg minden - hülyeség - tudom, de akkor is. :) ... és persze még mindig sajnálom, hogy egyiknek se vagyok a szomszédja ... ezek a művészek... ;)
Ráadásul azért is szerettem ezeket nézni, mert picit lehetett látni, hogy ki hol él, milyen a konyhája, az udvara, stb - ha máshol is készült esetleg. Érdekességek, kedves dolgok. Rengetek kreatív ötlet, jópofa dolog volt ezekben. (ezért is szerettem a vacsoracsatákat is)


Operettszínház Home Office (2020. 04. 02.) Kacsóh Pongrác: János vitéz Jancsi belépője Dolhai Attila - György-Rózsa Sándor - Sándor Péter Lévay Szilveszter - Michael Kunze: Mozart! Zene, az vagyok én Dolhai Attila - Mészáros Árpád Zsolt - Kocsis Dénes Kálmán Imre: Csárdáskirálynő Emlékszel még? Kiss Diána - Vadász Zsolt - Fischl Mónika - Dolhai Attila - Lévai Enikő - Homonnay Zsolt - Bordás Barbara - Barkóczy Sándor - Laki Péter