a legenda hívott

Normálisan és ésszel végiggondolva minden a mai este ellen szólt. Hétvégén gyengültem el, amikor kiböktem, hogy ebben a Pendragon-sorozatban mégis van egy este, amikor nézhető (akarom mondani nézendő) Morvin lesz... tényleg le kellene szokni a színlap nézegetésről... 😆🙈🥴
A köhögésem az én mércém és türelmem szerint nem áll(t) tovább kellő ütemben, szakadt az eső meg amúgy is... annyi előadás van a városban, amit még nem láttam én meg mostanában csak ismétlek és ismétlek... 🤭 de mindezt félredobtam, pihentem jó fél órát, ittam egy teát, szidtam magam, végül felkentem a harci díszt és irányba tettem magam... 🎭 hiszen ha dolgozni megyek, akkor színházba is lehet, nem igaz...? 😉 de azért nem vertem nagy dobra...
Még fél 7-kor is szívtam magamat egy újabb tea mellett... a tea csodálatos volt én pedig előre aggódtam, mert a KIT- ben mindig nagyon meleg van és levegőtlenség...

Közben fél szemem a színlapon:

Azért az igazság az, hogy SPeti lehet, hogy egymagában nem csábított volna be a színházba ma, ha nem Szomor Gyurci és (dobpergés!!!!) nem Füredi Niki van! Úh, és szent ég! Nikire mennyire jó ez a szerep! Ájulás, ahogy énekelte Elieen dalait! 😲 Mintha egy másik karakter lett volna...nem mint az eddigi 2x is szegény JanzaK... egészen az elejétől nagyon tetszett, csodálatos volt minden dala és jelenete, de aztán a végefelé a nagy duettjük Gyurcival, hát az...! Könnyvisszapislogós volt... Szent ég! Az aztán nagybetűs DUETT volt, igazi, érzelmes, szerelmes duett. Te jó ég! Én ilyet mostanában nem is láttam! 🙏 ahogy az a 2 ember szerette egymást, azt nem hiszem,  hogy lehet tanítani színészmesterség órán... 💝👏 
Gyurcit ebben most láttam másodszor és most már szünetben is azt mondtam, hogy ma különösen jó... annyira benne van az egész, olyan nagyon fájó... minden dala nagyon szép, nagyon kifejező... szerintem Adrián rá írta... de a már említett duett előtt van még egy nagy dal, amikor összefeszül Morvin-nal... óh, hát az milyen levegőfagyasztó volt...! Ezek tényleg megküzdöttek egymással... minden értelemben... közben érezni lehetett, hogy karaktertől függetlenül nagyon tisztelik és elismerik egymást. Élvezték. ♥️ Ezért szóltak akkorát együtt. 🙏
Az van, hogy az egész jó volt, remek előadás és pusztulat, hogy Adrián milyen jó zenét írt, nem győzöm csodálni, nem lehet betelni vele. Galambos Attila szövegéről nem is beszélve... megint beleolvastam, érdemes nézegetni: #Pendragon_szövegek
Kiskeró ma is jó volt, de lehet hogy már láttam ebben jobbnak, de azért ez neki tényleg jó szerep.
Peti megint borzalmasan félkegyelmű, manipulatív szemétláda, de ettől még nagyon is kiváló, amit művel... (a piros karkötőt még mindig viseli...) varázslatos az egész.... 💝🎭🙏👏 ma kicsit nagyobb tüzet csinált az asztalon... 😲🔥
A végeredmény megint az, hogy ezt is rendre nézni kell (ebben a leosztásban) és szerintem csak el kell olvasni, nem lehet megúszni.
Ja, és életemben először, a KIT-BEN állótapsoltam. 
A második felvonás úgy magával vitt, hogy 'elfelejtettem' szetköhögni a világot... 🤭 mégiscsak van valamiben az endorfin-termelésben... 😉😅 szóval kár lett volna itthon punnyadni a fotelban... 🙃 
...és szerintem a rendező asszisztens ült az ajtóban, gondolom elégedett volt. ✌🤞👏🎭

Olyan erős évad ez az Operettben, hogy nagyon várom, mit tudnak kitalálni a következőre. 🎭