Színészlélek

Tegnap este gondolkoztam egy ideig azon, vagy hát igazából eszembe jutott megint, amin el szoktam mélázni - de valójában nem akarom megtudni, ennyi illúzió kell -, hogy vajon egyes szerepekből hogy tudnak kijönni a színészek estéről-estére.   persze hogy megy be, miként 'mosakodik' be... mert ha időnként én alig találok haza, az azt jelenti, hogy valami ott  a színpadon megtörtént, hiszen velem is megtörtént.... Persze, most épp Valmont vikomt-ra gondolok... Az a karekter tegnap este jó fél-egy óra alatt (második felvonásra gondolok leginkább) 4 nőt inzultált, nem kicsit. Hihető módon. (Dög vagyok, mert a tapsrendnél direkt szoktam ezt is figyelni, hogy valaki még a szerepben van-e amikor meghajol, vagy már kintebb... a szemükön látszik. Persze ez még ott nagyon közel van.)
A színház csodája ez is, hogy egyik este látni egy meg nem fejtett lelkivilágú vikomtot... 
Aztán egy másik este (pár héttel később) eljátszhat egy ilyen tészta, gyermeki, édes Sancho-t (nagyon várom, hogy összekavarják a szereposztást és Zsoci lovag fegyverhordója legyen)...

Aztán egy másik este ott van maga Istvánként, a királyként. A legjobb István, én mondom. De már mondtam is. Nagyon remélem, hogy KissBé meggondolja magát és újra műsorra tűzi... 
Közben már folynak a Jekyll és Hyde próbái, amire már régóta várok, mert még egyben sosem láttam, mármint nem előadásként. https://www.youtube.com/watch?v=RG544SJbbNI
Most még azzal áltatom magam, hogy nekem bármelyik szereposztás jó lenne elsőre (Peti váltói - vagyis egymás váltói ;) Zsoci és Dolha... elég fura már így elsőre is... de ha őszinte akarok lenni magamhoz, gond lesz, mert ha elsőre bejön Peti, nem biztos, hogy akarom a többiekkel is. :))
Na, nem folytatom, mert ma már aludni kell, de ez egy érdekes dolog lehet és az interjúkban ezeket a kérdéseket érdemes lenne gyakrabban feltenni.
Óh, aztán ott vannak az el nem játszott szerepek, Rudolf, Mozart... nem, már nem linkelek többet. :) és ami most eszembe sem jut. De szerencsére két hét múlva Pendragon legenda (remélem, hogy marad a szereposztás), aztán márciusban Nyomorultak és utána máris mindjárt Jekyll és addig még vannak finomságok a színházjegyes mappámban. ... és várom, hogy beálljon a Dorian Gray-be... 😉