Nine - második nekifutás

 Ugye mindenki emlékszik az első nekifutásnak? Á, dehogy? :) Segítek: https://bernoblogja.blogspot.com/2021/09/nine.html

Nos, van amit kár erőltetni... 😃🙃😉

A második előadásra anno már nem mentem el, eladtam a jegyet utolsó pillanatban egy Flóra-követőnek. Félve vártam ezt a hetet, mert a létező két bérletemben is van/volt egy-egy Nine-előadás... Egymást követő napokra... 🙈 Kinéztem jó előre, hogy ugyan a 9-i azonos a szeptemberivel, így azt majd kihagyom... de a második, a 10-i előadás jó lesz, Zsoci és társai szereposztással. És mivel ritkán jön be, hogy jobbra változik a szereposztás - ez annak a Murphy-nek a leggázabb törvényszerűsége - lássatok csodát, törölték a 10-i előadást... Hát, ilyen nincs... Megkérdezték, hogy melyik nap nézném meg a Nine-t helyette? :) :) Jaj, mondom, hát ez meg az, nem kaphatnék-e helyette mondjuk egy Abigélt...? Kaptam. Hamarosan arról is mesélhetek, ha minden jól megy.

Szóval ma este, Nine, másodszor, azonos csapattal, bár Szulák újdonság volt és jó is volt. DE!!! EZ még mindig egy unalmas katyvasz, van egy olyan érzésem, hogy kicsit szunyókáltam is az első részben... 😉🤔🙈 azt nem értem, hogy az egész város tele elmaradó és változó előadással, ez bezzeg nem változott. Persze senkinek nem kívánok rosszat, de nekem kicsit több szerencse és változatosság jól jött volna... 🤷‍♀️

Én megpróbáltam... 🙃 egy pár kiment kb fél óta után... és szünet után mintha könnyebben átláttam volna a tömeg fölött...

Van egyébként néhány jó dallam, de szerintem itt is csak az lát mindent, aki hátul ül középen. Fölösleges ennyi lépcső... megvolt, de elég volt belőle... játékra, hangra mindenki jó volt, de ez nem egy jó előadás.