nine

Az idejét sem tudom, hogy mikor voltam utoljára premieren, és hogy ezt a premiert hányszor halasztották el (covid), nagyon vártam már a riportok alapján, igaz, hogy pár hete azért elkezdtem aggódni a jelmezek, díszlet láttán...
(Ahhoz képest, hogy a színházban sok helyen kint van, hogy ajánlott a maszk viselése, nem tudom, hogy tudtam-e többet számolni tíznél, plusz a jegyszedők többségét. Kezdés előtt aztán Dzsoni bemondta, hogy akinek (vagy a csaladtagjának) légúti panasza van, tegye fel a maszkot... adnak is szívesen... így most úgy néz ki, mintha én ülnék itt panaszosan... 🙈)
A véleményem amúgy:
1. Felvonás: unalmas, álmosító, alig érteni, hogy ki mit beszél, a dalszövegekből még annyit sem. GubikP és PellerM ismét passzoló szerepet kapott, Ágó tetszik, VágóB-t jó újra itt látni, Dolha pedig énekelne, de nincs mit, játékra hihető. Eddig nagy csalódás és ez a sok lépcső... hát, várom, hogy vége legyen (és kicsit jobb legyen a 2. rész- ezt eddig a szünetben írtam).

2. Felvonás: minden tud még gázabb lenni.... FürediN szerintem életében először nem tudta elénekelni az amúgy csodás dalt,  
(Nagyjából ez az: https://youtu.be/1m-ksjm58nY
Ati kicsit beleénekel a végén, de nincs többre lehetőség. SzélesF mint feleség üres, mint egy üres fiók, pedig lenne lehetőség tenni valamit... őszintén? Nem kell csodálkozni Contini viselkedésén... aztán film az előadásban, micsoda jelmezek jönnek... mintha fölrobbant volna egy szivárvány... szent ég! 😖😣ah, szörnyű nagy csalódás az egész, alig tapsoltam, még illendőségből se. Szerencsére nem lett állótaps...
Ez a színház gyorsan halad a lejtőn, szörnyű ezt látni.  A végén a rendezőt alig ismertem meg, megfésülködött és dobtak rá egy öltönyt, de milyen egy fura ember (pedig jó szinkronjai voltak anno)... a tapsrend is rövid volt szerencsére... 🙊
Nagy hiba volt venni a 30-ra is jegyet, nem hiszem,  hogy én erre rá tudom venni magam mégegyszer és még egy tavaszi bérletben is benne lesz - ha addig meg nem bukik...
Lennének benne gondolatok, Contini egy kínlódó szerencsétlen,lehet hogy ebből elég lett volna egy 90 perces próza...
Az a sok lépcső és lépcsőn tánc hamar elintézi majd a 3-as szereposztást is... és a Dolha-féle Contini nem is hord szemüveget...
Szóval,  hogy a Producerekből idézzek szabadon: láttam már sz@t, de ilyet még nem.... 👎🙊☹😢😖😣
A honlap szerint ezt az előadást láttam, elolvasva meglepődtem. #9