Mentés Másképp - előzetes

Ezer éve nem ajánlottam itt filmet, most mégis hoztam egyet.
Egész nap dolgoztam, annyi elmardásom volt. Így aztán miután 9 óta a gép előtt görnyedtem, negyed 5-kor végre magamra parancsoltam és egy pléd alatt elterültem a laptop előtt. Eljött a movie time. :)
Érdemes rákeresni és megnézni. Izgalmas, érdekes, vicces és alig vártam a végét, hogy végül hogy lehet ebből kijönni? Már majdnem előretekertem... 😉🤭Amúgy kicsit félelmetes a manipuláció és lélek terén nem pártolom az alternatív terápiát, sem azt, hogy nem szakember ezekkel a dolgokkal 'játszon', de ez valahogy mégis jó lett. Színészi játékra is remek. ... és persze megvan a maga üzenete és van min elmélázni még utána is, hogy hány ponton van igaza Márknak... és hogy milyen, ha ártó egy kapcsolat,  vagy ha nem tudják, hogy az...