6 - Igent mondani a nehézségekre

Napról-napra megrendít, hogy ez az új adventi naptáram mennyire sok mindennnel szembesít, mennyire az arcomba tol néhány dolgot. 
Igent mondani a nehézségekre talán az egyik legnehezebb. Letenni, odatenni a nehézségemet az Úristen elé és azt tudni mondani, hogy igen, legyen, ahogy akarod. Nem vagyok egyedül ezzel a nehézségemmel se.
Hinni csak úgy szerintem sosem egyszerű (bár nem a legjobb szó), a nehezebb időkben viszont egyszserűen nincs más út, nincs mit tenni, odatenni és hinni. Őszintén. Elfogadni és imádkozni, hogy ha kaptam a nehézséget, kapjak hozzá erőt is, utat, hogy hogyan tovább. És minden továbblépésért hálát adni, hogy ma is sikerült, ha csak kicsit is, de sikerült. Ez ad erőt, így lehet elviselni. Csak így - igent mondani a nehézségekre.
"Bármilyen helyzetben vagy most, van valaki, aki lát és megért téged
Elküldi angyalát, akkor is, ha nem láthatod.
Számodra is létezik egy út."

Ez a mai dal (Kormorán: Ha messze mész/Vadkerti I.) nem karácsonyi, vállalom. Viszont szerintem a hangulata, a mondanivalója, a háttértudásunk alapján szerintem tiszta sor, hogy ezt miért választotta ma ide.
És ha már eltértem a csengettyűszós forralt bor illatú hangulattól, ideteszem Kinizsi imáját is megint: