tegnapi fordulók

 Tegnap egész nap volt bennem egy érzés, hogy 19-e van, nem volt-e valami évforduló, nincs-e valakinek szülinapja, stb...

Aztán délután írt Zéné, és gondoltam, hogy biztos ez volt az az érzés! :)  Ma két éve voltunk a Zorán koncerten, köszönöm  h hívtál 🙂

Aztán eszembe jutott, hogy már több mint egy hónapja 41 vagyok (grimasz)... Majd ma délben leesett, amikor sorban álltunk az ebédlőben és az 'illetékessel' böngésztük a menüt, hogy mi volt tegnap! Hát 4 éve, hogy interjún voltam és felvettek (aztán csak november 27-től neveztek ki). https://bernoblogja.blogspot.com/2017/10/harminckettedik.html

Lehet, hogy szokatlan egy interjúra napra és órára pontosan emlékezni, de én mondom, hogy az az interjú minden volt, csak szokványos nem - közigazgatáson belül pedig biztosan egyedülálló... - . :)

Azt a napot és annak az élményét azóta sem vitatom el magamtól, azok a rózsák még mindig nagyon nyílnak és eszembe szokott jutni, hogy mennyire örültem. Ami azután és azóta történt arról nem az a nap tehet. ;)

Az évforduló persze azt is jelenti, hogy hétfőn meg annak volt 4 éve, hogy NS-dedikáláson jártunk. :)