10,000 Reasons


Elbizonytalanodtam, hogy már megosztottam-e ezt a dalt vagy csak akartam... De inkább kétszer, mint egyszer sem. :) De az is benne van talán, hogy kicsit tipródtam, hogy melyik verziót osszam meg - vagy egyáltalán megosszam-e... Aztán emlékeztettem magamat, hogy ez a dal igazából az én naplóm, amibe többen beleolvashattok, és hogy mit olvastok el belőle, az mindenkinek a saját döntése, vagy hogy melyik dalt hallgatja meg. :) 
Ez a dal is nem olyan régen lett kedvencem - egy időben azzal, hogy találkoztam vele. Nehezen esett le, hogy magyarul már hallottam (Lelkem álld az Urat), majd persze a NEK-en ez is nekem jött minden nyelven.
Lehet, hogy sokatoknak ez itt sok, de nem tudom elmondani, hogy egy ilyen dalt, ezt a dalt nagy tömegben egy szívvel, egy lélekkel EGYÜTT énekelni mekkora érzés! 
A magyar verziót eredetileg Csiszér Laci hozta létre állítólag, az is nagyon buzdító, magyarul is szeretem és nagyon sokan éneklik is, pl a MAG is rendszeresen a PF-miséken is, illetve az örök emlékű szeptemberi imaesten is volt. (Amúgy ezeket az ún. dicsőítő dalokat az ökumené szellemében több felekezet is énekli, a hangsúly nekem azon van, hogy milyen rendezvényen éneklem majd el végül és kikkel.)
Ez a verzió azért nagyon tetszik, mert megint érdemes a karmestert is nézni - ahogy a zenekar szinte minden tagja ugyanúgy énekel... :) 
2015-ben ezen akár ott is lehettem volna, de akkor még tudatlanabb lélekkel jártam-keltem a világban, de majd még fogom ezt énekelni ennyi emberrel, mert az Arénában a Forráspont koncerten oltári nagy élmény volt.
A Spotify-on már létrehoztam egy listát, amiben ezeket a kincseket gyűjtögetem és reggelente leggyakrabban ezeket a dalokat hallgatom befelé, nagyon jól esik és mind emlékeztet arra, hogy milyen úton is kell(ene) menni.
És a világ összevisszaságában nagyon is tisztában kell legyek (legyünk) azzal, hogy 
"...Your name is great and Your heart is kind
For all Your goodness, I will keep on singing
Ten thousand reasons for my heart to find..."