Puskás, a musical

Szinte napra pontosan egy évvel ezelőtt láttam ennek az előadásnak a bemutatóját. Emlékszem az előadás utáni érzésekre,szárnyalásra, dallamtapadásra.
Nyár elején a Margitszigetre mégsem mentem el, aztán most mégis látni akartam - igazából  miniszter elvtárs miatt, mert gyakorlatilag nincs hol látni (Pesten legalábbis).
Majdnem elkéstem, aztán galiba volt a jeggyel, egy emelettel följebb ültem végü, mert átültettek, így az értékes vetítésből megint nem láttam semmit, ez nagyon bosszantó volt (újra). Ha lesz még újabb akció, meg fogom nézni közép-középről, csak már nagyon kell nézni a szereposztást,mert lettek váltók.
Ma Kocsis Dénes volt Puskás, Pesák Ádám pedig Czibor, Vörös elvtárs helyett is más volt - utóbbi kivételével én megtartanám magamnak az eredetieket. Verébke finomabb, 'puhább' Puskás volt, jobban lehetett az ívet látni - érteni. Mihály Úr még undorítóbb volt, de sajnos már senki nem döbbent meg a haján. 😄 DiStefanót meg nem NB játszotta🙏, hanem a darab zeneszerzője! És milyen jó volt! Gundinak is jobban állt a karakter, mint Harsányi L-nek.
Nagyon sok jó ötlet van benne, közönségszerető, közösségépítő. Az elején most is kijött beszélni Vajk és a producer, köszöntötték a 20 ezredik nézőt egy óriás csokor virággal, kirúgtak a nézőtérre két labdát, amit  a színészek dedikáltak, aztán a szünetben tombolás sorsolással 3 néző felmehetett megnézni, hogy mi zajlik odaönt, a végén a lufik, színpadon dedikálás, stb stb Mélyen megindító az Aranycsapat bemutatása mindkét esetben, a röptetés, a leszámolás/bukás... utólag már azt látom, hogy van annak is üzenete, ahogy a miniszter csendben tűnik el, noha a musicalben általában ilyenkor egy nagy drámai dal jönne...
Nagyon szép a nem megszokott tapsrend, hogy a producer MiNDENKIT bemutat... 🙏
A Puskás-shopban nem volt lehetőségem körülnézni, olyan tömeg volt, oda sem fértem volna.
Csak egy hangulatfotó a végéről,  persze komoly állótaps is volt:

A színlapot sajnos nem találtam meg, hogy fotón mutassam. Íme viszont egy kép, erről az emberről, aki ilyan csúnyán méricskéli a be/kijáratnál a nézőket. Futtában kifelé mégis készítettem egy ilyen homályMihályt. 😄

PS: egyébként a musical dalai ingyen és bérmentve hallgatók mindenhol, a youtube-on is, a finálé dalt linkelem: https://www.youtube.com/watch?v=eG9tMRS4oGA&list=PLmv-A7Kf6Hs6utkliORa6ctELQk_Yf68k&index=22 - hogy is lehetne ezen ülve maradni...? ;)