79. M+

Ma délutáni szuper program, csupán egy nem kedvelt szereplővel.


Már nem az első maszkos-nem maszkos M+-on voltunk a pandémia óta. Igaz, hogy nem volt kötelező, mégis amennyire és ameddig a melegtől, párától bírtam, fönthagytam és a közlekedő részekben is többnyire. Voltunk kb így 10-en a a 300valahányból. 

Megnyugtató, hogy még mindig tudok huhogni és még mindig hat rám a musical. :) Magasan is tudok még tapsolni az arra érdemesnek. 
SándorPeti igazán hangján volt és nem is lustálkodott. Szent ég, mennyire jó Rudolf lehetett volna annak idején... Olyan Jekyll-t énekelt, hogy jujj, remélem, hogy az Jekyll-castingra készül(t). De minden dala káprázatos volt. Öröm volt újra hallani, sajnálom is utólag, hogy nem szerveztem jobban a dolgokat és nem mentem mégis tegnap-tegnapelőtt Istvánra.
Szemenyei Jancsika a maga 40 évével még mindig egy nagy kölyök. Megmondani nem tudom, hogy mikor hallottam így énekelni már, saját maga sem emlékezett hasonlóra. Egy biztos, hogy amióta férj és két gyerekes apa, én nem láttam haknin. Rengeteget dolgozik úgy általában, Kecskeméten játszik nagyon sokat. A mai napot igazán élvezte, nagyon nagyokat énekelt és végig vigyorgott és közben ez az ember a világon az egyik legszerényebb, legkevésbé művészkedő lény. A csillogó gyűrűvel az ujján és más életszakaszba lépve egész máshogy énekli már pl. a Sakkból a Szegény kissrác-ot, egész más mélységet kapott így, ámulva néztem. Az Elisabeth-duettet Petivel úgy élvezték, hogy szinte vigyorogtam örömükben, pedig nem egy vidám dal, és nem is volt az, de valahogy a szemek árulkodtak és két ekkora hang együtt, igazán klassz duett volt. Szerintem a legjobb.
VágóZsuzsika mindig egy tünemény, nem is tudom, hogy mi tetszett tőle ma a legjobban, bár ekkora férfi hangok után sajnos a lélek másfelé kalandozik... ;), de a Dzsungeles duettje Petivel és Janival az Annás duett, a Petis Rudolf-duett is igazán szép volt, Gésával nem kellett volna énekelni, viszont az új fiúval annál inkább.
Az új fiú Cselepák Balázs egy újabb maci csodálatos hanggal. Hm, de csodálatos hang! Külön köszönöm a Dobó-esküt, amitől mindig megindulok, a másik nagy dal ez volt: https://www.youtube.com/watch?v=yz2RJ6YauZI '95-ös dal, tehát biztosan hallhattuk és ezért volt ismerős, de azt hittem, hogy inkább valami sportesemény vagy hasonló dala volt, de nem. Remélem, hogy ezt Balázstól majd felteszi a +os csapat, mert akkorát énekelt, hogy anyám! Ez a verzió itt meg sem közelíti... ;) Nem annyira partiarc (vagy csak ma volt visszafogottabb), nem annyira tapsoltatta meg a népet, de amúgy csodálatosan stabil volt minden dalában, még szívesen hallanám-látnám máskor is.
Az ötödik résztvevőnek nincs helye ezen a blogon egy fél mondat-posztban sem. ;)