szia!

Egy hete pénteken (a már mutatott Café Frei-hűsölés után) a Falk Miksa utcán sétáltam a körút felé, amikor ez a kis motoros csalingázott előttem. Teljesen váratlanul állt meg többször és cikázott a járda teljes szélességében. (A hozzá tartozó anyuka bőven előtte járt.)
Az utolsó nagy megállásakor konkrétan tényleg majdnem átestem rajta, pedig épp ott már siettem volna, mert egy elég rosszarcú, nagyon lerobban hajléktalan ácsorgott az egyik épület előtt.
Motoros barátom "büntetőfékezett" és a teljes gyermeki tisztaságával megállt az Illető előtt, várakozóan ránézett és ráköszönt: SZIAAA!!! Az Illető arca a lehetőségekhez képest felragyogott és visszaköszönt.

Én erre felnőttként képtelen lettem volna, amit ez a kis motoros művelt. Megilletődöttségemben alig találtam meg a körúthoz érve a feloldó kódot a telefonomon, hogy azért egy emlékfotó legyen... Maradj ilyen 'kisember'...!