Josh Groban: Someone else's story

Délutánra horgolgatás - új projekt - közben végül megint Josh mellett kötöttem. Egy nem túl régi online koncert ment, amikor felkaptam a fejem egy szokatlan, de valahogy mégis ismerős - tőle meg nem szokott - dalra. Gyorsan visszatekertem (akarom mondani visszább kattintottam), hogy mit is mond előtte és hát persze, ezért volt ismerős, mert a Sakkból van, amit már ezer éve meg akarok nézni, de itthon sajnos csak olyan helyen megy, ahol Egyházi G-t nem lehet kikerülni és hát a többi szereplő is olyan, hogy bőven lehetne náluk erősebbet találni... Szóval Sakkból van, magyar fordításban a a Nem más, mint én címet kapta és hát nem férfi dal eredetileg. Ezen a videón kicsit keményebben énekli, de amelyik koncertet ma nézem - bár nehezen jutok túl ezen a dalon -, egy finom, áramlat, körbevesz mint egy nagy ölelés, egy finom takaró.
Rákerestem, hát mit mondjak, magyar Svetlana-ként szegény Kecskés Timi eléggé küszködik, Josh-ból meg csak úgy kijön a dal, csodálatos. (azért idelinkelem a női dalt, de inkább a Lea Salonga-féle verziót, mert azért az nagyon szép: #LS: Someone else's story