raktárkoncert

A mai napomból semmi nem úgy alakult többnyire ahogy terveztem, ezért valami mást akartam én is.
Lelkileg is nehezített ez a helyzet, ott kell tölteni, ahol lehet. A Raktárkoncertet már többször is terveztem, de az App alatt sokan morogtak, meg úgyis volt más program is.
Nekem tök jól megy és jól szól a laptopon nagyon jó a felbontás meg minden. 🙏 Persze nincs néző és nincs taps (csak itthon), de én tök jól dudorásztam itthon. 🤷‍♀️
Van választék bőven, én "hátulról" kezdtem,  Zorán és Szekeres Adrien is jól válogatott. 👏🙏 először úgy volt, hogy idézgetek, mert annyi dal kap most más értelmet mindkettő esetében! - de inkább meghagyom mindenkinek a rácsodálkozást. 🤔😊
Ebből rendszert fogok csinálni mostanság, megnézek majd olyanokat is, akikre már rég kíváncsi vagyok, csak eddig nem jutottam el a koncertjeikre, vagy egy egész koncertet azért nem vállaltam volna be.
Szóval menjetek koncertre! Este 8 után is lehet! 😊😄🙈😉🤭🤗