Első stream

 Nos túl az első stream-es színházamon újra azt mondom, hogy jobb lesz ezeket élőben-re tartogatni, és kivételt csak a nagyon kivételesekkel lehet tenni.

Nagyon nehéz saját magamat leállítani, mert mivel mindig minden itthoni időt legalább triplán használok ki, nagyon-nagyon ritka, hogy valamit úgy nézek-hallgatok, hogy mellette semmi mást nem csinálok. Eszelős módon pakoltam el tegnap este mindent a környezetemből, hangulatfény, stb - és majdnem be is aludtam attól, hogy csak ülök és figyelek.

Az előadás pokoli jó volt, nekem N-K-E az egyik legszebb nő valahogy, annyira harmonikus és finom az egész nő, hogy lenyűgöző. Szépen beszél, nyugodt, nyilvánvaló, hogy ők Rudolf Péterrel tényleg megtalálták egymást - örökre; és kiváló színésznő. Pont. 

Nagyon szép előadás lett, a végén amikor sötét lett és nem zúgott körülöttem a taps, egyszerűen nem tudtam mit kezdeni magammal, csak ültem, majd felálltam, mentem két kört a lakásban és borzasztóan elkapott a bőgés. Nem volt levezető tapsom. Nehéz ez így. Azon is elmerengtem, hogy ez a szegény Csehov milyen fiatalon elment, megtalálták egymást Olgával és alig lehettek együtt. És hogy van-e még ilyen szerelem? Levelezős biztosan nincs. MI marad utánunk? A messengeres üzi talán még egy hétig sem lapozható vissza, főleg, ha túl gyakori az üziváltás. Több mint 400 levél maradt fenn... 6 évig ismerték egymást, de ez nettó időben talán még hónapokra sem tehető... mégis ez mind ittmaradt nekünk.

Szóval nagyon megrázott, ma is sokat gondoltam még rájuk. Az előadás előtt az a fél órás magyar óra, amit Nyáry Krisztián tartott Csehov-ról és kicsit a korról iszonyat jó volt! Miért nincs ebből egy egész sorozat? Nagyon szolgálta az előadást, nagyon szerettem, ittam a szavait. Gyorsan még jegyzeteltem is a múltkor szolgálatba állított füzetembe.

Szóval nem bántam meg, de jó lecke volt. És hálás vagyok az előadásért. "taps"