Váltottam én egy jegyet a Másra

Vasárnap délután van, még mindig tele vagyok restanciákkal, gondoltam keresek valamit háttérzajnak... Forgattam-forgattam a dvd-s gyűjteményt, de semmihez vagy senkihez sem igazán volt kedvem és akkor a kezembe akadt egy nagyon régi dvd egy nagyon régi felvétellel. Szerencsére meg tudom mutatni így is, mert szerencsére valaki feltettem a YouTube-ra is. A gond az, hogy ez így is nagyon erős előadás, nem lehet mellette mást csinálni, főleg a szívemnek kedves daloknál.

Íme szeretettel:
"Hiába váltasz jegyet a Másra
Magadtól csak magadig jutsz
Szabad akkor vagy, ha csodát se várva
Már a busztól is megszabadulsz"


Az egy dolog, hogy Vári Éva bár már itt sem csitri (idén töltötte a 80-at), de oltári jól néz ki, de hogy Silló István milyen gyermek! :) ('96-os felvétel, ha minden igaz)

Vári Évát sajnos közel sem láttam annyit élőben, ahányszor illett volna. Szerencsére a Piaf-os önálló estjén nagyon sokszor voltunk (ah, de jó volt!!!), a 6 hét 6 táncban is többször láttuk szegény Kulkával, de szépek voltak együtt, te jó ég. És amikor jött egy új darab Nagy Ervinnel - ez az időszak, amikor mindenkinek illett volna N. E-től elájulni - , le sem tudtam venni a szemem Vári Éváról, lenyűgöző volt. (Csókol Anyád - 2009-es előadás: https://www.youtube.com/watch?v=TvcJyrOUNRY)

Ebben a fél órás műsorban nagy kincsek vannak, már a legelső dal is nagyon tapadós, de állítom, hogy  a Szerelem himnuszát senki mástól nem hallottam még ilyen mélyről.
Vári Éva tehetsége nagyon kivételes, a jelenleg pályán lévő színésznőknek van hova kapaszkodniuk...