#40dal-23.

Ezen a jó dátumon- 2020 1010 - Dolhával indítom a 2,5 órás vonatutat, és ahogy elnézem Spotify-t, ki is fog tartani. Ez egyébként a legjobban elköltött 5 euróm minden hónapban.
#árnyékdal
Atit a Mozart!-ban szerettem-láttam-hallottam először, végem volt. Szerintem azért nem láttam mindenben, de pl. vele van művészbejárós képem. 🤭🙈 sokáig kicsit sete-sutácska volt játékra, szerintem túl korán jöttek az igen nagy szerepek, persze ezzel a hanggal nem játszhatott csak átsuhanó árnyékot semmiben. Egy időben félretette a musicalt és a klasszikus hangképzés felé ment, sokat erősödött a hangja, még jobban szeretem. Játékra és színpadi jelenlétében úgy érzem, hogy Koppány szerepe nagy vízválasztó, igazi áttörés szerintem. Nagyon becsültem mindig, hogy ő nem haknizta szét a hangját, nincs ott mindenhol...
Nagyon készülök az október végi koncertjére, bízom benne, hogy mind rendben leszünk.🙏