Színezd újra!

Azt hiszem, hogy Angliában színeztem utoljára, bár már többször hajlottam rá, vagy hogy előszedjem... Tegnap este ez is megtörtént, vagyis elkezdte. Majd mutatom, ha kész lesz, bár már most is előbbre vagyok vele, mint ahogy a kép mutatja.

Nagyon kikapcsol, az első pár vonal után ahogy a kezem átáll a vonalakra, a koncentrálásra, a lelkem is odakoncentrál.
Grétivel tizensok évvel ezelőtt nagyon sokat kuporogtunk-hasaltunk a parkettán-szőnyegen és nagyon sokat színeztünk, ő egyik oldalán a színezőnek én a másikon. Akkor még nem voltak felnőtt színezők és anyukája sokat ugratott, hogy fog venni nekem egy hercegnőset. :) Nem vett, de ezt én vettem magamnak meg már kaptam is, persze nyugdíjig elég lesz valószínűleg.

Eszembe szokott jutni az is, hogy gyerekként sokszor voltam beteg, és ha a szomszéd faluba mentünk az orvoshoz, akkor vele szemben volt A bolt, az egy szem ÁFÉSZ-bolt. Régen a falusi boltokban (meg még azért nagyjából most is) mindent lehetett kapni. Tehát ilyenkor kaptam Olimpos narancslét, hogy jobban csússzon a gyógyszer, egy új színezőt és egy új filckészletet. Egész héten elvoltam vele.