Josh Groban - You Raise Me Up




Imádom ezt (is) tőle... és alig várom, hogy újra szerencsénk legyen egymáshoz... :)
Ezt most azért is osztom meg, mert bár általában sokat hallgatom Őt, de amikor sok a nehézség, akkor különösen... ergo, tiszta sor, hogy most vénásan és hallójáratilag meg minden pitvarba, meg mindenhova be van kötve Josh, ez a drága, fantasztikus ember és hang; mert engem manapság ő emel fel.

Szóval, épp meg akartam osztani egy mai hírt, amikor ez a friss felvétel a fülembe jött és egészen mellbevágott a felismerés, hogy a nehézségekből valahogy időnként tényleg valaki vagy valami egyszercsak felemel...

és bár közhely, de tényleg le kell mondani erről-arról és a görcsöt elengedni, hogy a dolgok helyükre kerüljenek... nincs egy napja, vagy talán pont tegnap ilyenkor írtam a posztot, amelyben lemondtam arról, hogy szülinapig elintézem, amit akartam...

Nos, egyre publikusabb a dolog, kisPöttyösben (berno-lak) mától van meleg víz, a gáztűzhely bemérve és ellenőrizve, egy festő még hiányzik a fürdőből, de minden afelé mutat, hogy ebből az ömlesztett kupacból lakóteret alakítsak ki... :) ÉS minél előbb ott legyek magammal...
(magam is szeretem ezt használni, hogy magammal lakom majd, de múlt szerdán a legkisebb keresztgyerekem fantasztikus kérdést tett fel a tört magyarjával, amikor azt kérdezte:
Berni, magadvel fogsz lakni? Ő arra gondolt, hogy egyedül, mégis milyen szép kérdés lett. ❤