Müpa évadzáró

Van, ahol a nézőt, az embert, az akárkit tényleg elismerik. A MÜPA ilyen.

Fantasztikus estében volt részem.
Úgy kezdődött, hogy szombat reggel kaptam egy e-mailt, ezzel a szöveggel:

Szeretettel meghívjuk Önt a Müpa+ hűségprogram 2017/2018-as évadának záróeseményére, amelynek vendége és zenei közreműködője
az évad együttese: a Cantemus Kóruscsalád.
 
 
 

A Müpa+ hűségprogram évadzáró estje a Cantemus Kóruscsaláddal

 
  A Müpa+ hűségprogram évadzáró estje a Cantemus Kóruscsaláddal
2018. június 27., szerda 17:30
Soron kívüli kérésünkre ismét Budapestre látogat a nemzetközi kóruséletben is elismert nyíregyházi Cantemus Vegyeskar és Pro Musica Leánykar.
A Szabó Dénes és Szabó Soma karnagyok által irányított együttesek egy új, erre az alkalomra válogatott meglepetésprogrammal lépnek a Bartók Béla Nemzeti Hangversenyterem színpadára, hogy legkedvesebb közönségünket kellemes dallamok szárnyán bocsássák nyári pihenőre.

A hangversenyt megelőzően a kórus karnagyai egy kötetlen beszélgetés keretében mesélnek munkájukról és a kóruscsalád mindennapjairól.


Nem sokat, igazából semmit nem tudtam róluk, de az egész gesztus maga már annyira jól esett, hogy regisztráltam. Csupa kedves infos levelet kaptam és ma este is ez a magatartás volt jellemző.
Jól esett megbecsült nézőként ott ülni, igazán lélek-szívmelengetős este volt. Elképesztő a csapat, igazán megszerettem őket, ajánlom mindenkinek.