Bakancsos

Most, hogy megláttam ezt a cikket, rájöttem, hogy nem tettem közzé a téli bakancsos eredményét, pedig valaki végigcsinálta - rajtam kívül és nagyon örültem neki.

Most, hogy úgy tűnik, tényleg lesz tavasz, íme az újabb kör. Nem bánnám, ha kicsit többen beszállnátok, mint szoktatok... ;)

Tudom küldeni e-mailben a listát annak, aki szeretné.

A szabály most is az, hogy élvezzétek, és legyetek kreatívak a címekkel, az is elég, ha az csak inspirál valami hasonlóra, és örömteli lenne, ha sikerülne valamennyi saját célkitűzéssel kiegészíteni.



Tavaszi felfedezős bakancsos

 Látogass meg egy különleges múzeumot!
  1. Menj el egy városi sétára!
  2. Nézz klasszikusokat művészmozikban!
  3. Fesztiválozz a városban!
  4. Fess meg egy klasszikus remekművet!
  5. Borozz, akár egy profi!
  6. Csatlakozz egy futóklubhoz!
  7. Lazíts egy day-spa-ban!
  8. Jógázz a szabadban!
  9. Repülj vissza a múltba egy klasszikus kávéházban!
  10. Brunch-olj – avagy villásreggelizz stílusosan!
  11. Frisset a termelőtől – piacozz!
  12. Édes élet – ülj be egy újhullámos cukrászdába!
  13. Tanulj meg bringát szerelni!
  14. Koktélozz stílusosan!
  15. Tanulj meg kötni, varrni!
  16. Készítsd el az új kedvenc táskád!
  17. Főzz valami különlegeset!
  18. Barkácsolj úgy, mint a profik!
  19. Iratkozz be egy tánckurzusra!
  20. Vesd bele magad a vintage boltok világába!
  21. Nevelgess növényeket!
  22. Vásárolj magyar tervezőktől!
  23. Új szezon – új frizura, menj el fodrászhoz!
  24. Bulizz női DJ-kre, énekesekre!
  25. Menj el színházba!
  26. Legyél fitt!
  27. ....
  28. ....
  29. ...