Harmincadik- egy hónapos repülés

Október 17.
Kedd
Éppen egy hónapja repültem. Nem mondhatnám, hogy könnyű hónap volt, bár nagyon gyorsan eltelt. És mivel semmi dolgozósdi nincs kilátásban, a következő hónapról sejtésem sincs, hogy vajon mit hoz... DE! Én választottam azt, hogy hazajövök, senki nem hívott és senki nem is küldött. Ez utóbbi főleg nagyon igaz. ÉPP az előbb kaptam egy képet, hogy utód milyen állapotban hagyta ott a konyhát, mire megírtam, hogy már csak gyerekről kérek képet, a többi nem érdekel. Azzal egy időben a lány meg megkérdezte, hogy mennyit dolgoztam egy nap és mennyi szünetet tartottam.Neki meg azt írtam, hogy nem tudok erre konkrét választ adni, csináltam és kész, és lezártam azt a munkát egy hónapja. Mostantól ez a része tényleg nem kell érdekeljen.
Közben annnnnyira jó az idő, egész nap az udvaron vagyok, mindent kint csinálok, nincs is kedvem Pestre menni a négy fal közé. Remélem a találka NS-sel ér ennyit.
Ja, és megint gesztenyefesztivál volt itthon.Lassan rá sem bírok nézni, pedig nagyon szeretem. :)