Andreas Ottensamer - Stamitz: Clarinet Concerto

Újabb hangszert és tehetséget mutatok. :)

A zene a mindennapjaimban egészen máshogy szivárgott be, mint valaha is gondoltam volna, két zongora a házban (pianínó és gépzongora), két gitár (akusztikus és elektronikus erősítővel persze), fagott és kották mindenhol, metronóm, kottatartók, stb. A délutáni rendszeres gyakorlások, a ki-bejáró zenetanárok, stb...
Így aztán adja magát, hogy többször beszélünk zenéről és hangszerekről is. (Plusz amennyit és élőben igyekszem hallani, na meg a youtube, ugye... :)
Ma hazafelé ismét témánál voltunk - és nem én kezdtem, de ez már nem is az első ilyen beszélgetés volt.

Matthew: Berni, mi a kedvenc hangszered? - léccives mondd, hogy a fagott AAAAAAAz! :))

(hozzáteszem, hogy magyarul beszélgettünk teljesen, ebből most semmit nem fordítok, tehát külön elismerendő, hogy a hangszerek nevét is már megtanulták - tőlem).

- Alex ezzel egyidőben már mondta, hogy a gitár az!!!

Én: a fagottot megszerettem, amióta téged hallgatlak és együtt gyakorolunk, de nagyon szeretem a gitárt, a csellót...
Matthew: Óh, tudom melyik az! (és közben a kezével már úgy csinált, mintha csellózna)
Én:... a hegedűt
Matthew: Óh, igen a hegedű...
Én: ... a zongora is szép, na meg a dob.
Matthew: Óh, én is akarok dobot tanulni. Meg a szaxofont is nagyon szeretem.


Két kanyarral később folytatódott a téma, vagyis igazából abban sem maradt, csak a beszélgetést egymásközött folytatták (és azt füleltem le), mire a kicsi még kijelentette fennhangon, hogy ő a klasszikus zenét naaaaagyon szereti és majd orchestrában fog játszani, mire Alex magabiztosan közölte, hogy ő a rockot szereti és majd lesz egy band-je. - Ezt már régóta mondja és mindig hozzáteszi, hogy majd ad elsőkategóriás jegyet - mire annyit szoktam mondani, hogy el is várom azok után, amennyit nyüstöltem a gyakorlással. :)

Hát így is szokott zajlani egy-egy hazafelé tartó út az iskolából. :)