Új barát

Valaki - Matthew fogatlanul és pöszén (az első két foga felül múltkor kiesett ugyanazon a napon, amitől nagyon cuki és vicces) - ma hazajött az iskolából 4 előtt és a következőket mesélte, illetve a következő párbeszédféle zajlott.

- Berni, te tudod, van egy új barátom! Egy lány...
- Wow, tényleg? Óh, hát az nagyon jó, ki az?
- Grace (és vigyorgott hozzá fogatlanul). És te tudod mi történt?
- Nem.
- Házasodni akar velem.
- Tessék?
- Házasodni akar velem. (még mindig vigyorog és olyan képet vág, hogy Jézus, mibe keveredtem, - de milyen boldogság!)
Én még mindig értetlenkedni látszom, közben nagyon élvezem, mert milyen cukiság ez.
De folytatja aztán, hogy:
- ... amikor huszonegy éves leszek, vagy tizennyolc.
- óh...

Alex, aki ki van borzadva ezektől a történetektől, szerintem alapból a lányoktól is, rögtön lehűti az öccsét:
- Nyugi Matthew, kikerülsz az általánosból és soha többé nem látod.
Gyorsan méltatlankodom, hogy mégis mi a fenét beszél, egyrészt a Matthew örül, másrészt meg mit tudja előre és majd ő is megtudja... :) Szent ég mennyi közhelyet elhintek pár perc alatt.

De a kicsi tovább vigyorog és elmeséli, hogy a Grace nagyon becsületes és ő meg is védte, mert a másik két lány, a Zara (meg nem tudom melyik másik) bajba akarta keverni a Grace-t, de ő közbelépett. Dagadt a lelkem, egyrészt, hogy vannak még kicsi lovagok, másrészről meg döbbenet, hogy a női furfang és ármánykodás korán kezdődik. Mondtam neki, hogy nagyon büszke vagyok, amiért nem hagyta, hogy a Grace-t a többiek bajba keverjék és ez nagyon szép dolog- - mire ő csak annyit mondott, hogy nem lett volna jó, ha a Grace bajba kerül.


Eltelt kb másfél óra és egyszercsak hallom, hogy azt firtatja az apjától, hogy lehetne-e playdate (játszós időpont) szombaton, mert bizony meghívná a Grace-t... (szétfolytam...) Aztán a következő mondatban azt kérdezi, hogy már felvette-e a következő Flash-részt, mert a Grace azt szereti és akkor megnézhetnék..... (halkan megjegyzem, hogy talán inkább a parkba kellene menni vagy fagyizni ... :) )

De hát ... Wow, hoppá - hát én látni akarom ezt a lányt, muszáj tudnom melyik ez a belevaló és becsületes kiscsaj. :)