36-os klub

Ezt most azért osztom meg, mert egyrészt NS belép a 36-os klubba, ahova én pontosan egy hónap múlva, az Úristen éltesse nagyon-nagyon sokáig egészségben, szerepekben, hangban, boldogságban, szeretetben, meg minden ilyesmiben;

másrészt azért osztom meg, mert ez mindig a leg-leg dalom marad tőle, mert ezzel énekelte be magát anno (meg egy idióta számmal is, de azt hagyjuk), amikor épp nagyon puffogtam, mert valaki épp lemondott egy fellépést és akkor az a valaki volt a kedvenc, aztán lett Ő. Hát nálam ennyi... :) Aztán az is van, hogy bár már egy ideje nem hallgattam ezt, de az utóbbi jó egy hétben, vagy talán régebbről, kb naponta-kétnaponta egy-egy sor a semmiből nekem jött és nem ment ki. Szóval nagyon boldog szülinapot Sancicának: :)









Ezt pedig nekem, mert ezennel belépek az egy hónapon belülbe, tehát ideje ünnepelni - nekem is, engem is... :) A majdnem tizenegyezezres nézettségbe sokat tettem elárulom... :) Volt egy másik verse is élőben, az is gyönyörű volt, nem is értem, az hogy nem került nyilvánosságra ...

https://www.youtube.com/watch?v=V9xmA5Xb2e0