Mo. - 12. nap - június 5. vasárnap

A délelőttöt otthon töltöm, egészen fura érzés, hogy sehova sem kell futnom. :)

Ebéd után egy kórházlátogatás van, aztán egy kis ötye fagyival. A Vigadónál kötünk ki, jót szórakozunk - vagy hitetlenkedve nézzük a fotózkodós turistákat. :)


Közben, vagyis még előtte egy lánybúcsúztatóba botlunk, ezek sem voltak magyarok, őrület, hogy ebből és hasonlókból erősödik a hazai turizmus. :) Később újra feltűntek.

Aztán jön egy kis Duna-parti séta az Akadémiáig (kedvenc útvonalak egyike), aztán felbuszoztam a Várba. Igazából a Mátyás templom volt a cél és a 6-os gitáros mise. Nagyon kellett már egy kis lelki muníció, meg is kaptam. Örülök és hálás vagyok, hogy sikerült eljutni.



Aztán már az ingyenes orgona koncertet mégsem vártam meg, vagyis nem mentem vissza fél 8-ra, már nagyon fáradt voltam. Kicsit még sétálgattam fent és döbbenten láttam, hogy a Kormány milyen építkezésbe kezdett...



A budapesti turista képeket ide gyűjtöttem. :)

https://picasaweb.google.com/112107064250299371893/6294859644220284609?authkey=Gv1sRgCNP57qPWgcDwhQE