Megy az idő

Azt nem mondanám a következő témával kapcsolatban, hogy rohan az idő, de igazából tényleg elrohant onnan kezdve, hogy elkezdtem annak idején a nagybetűs felsőoktatási tanulmányaimat... Magam előtt is gáz bevallani, hogy hány évbe telt, vagy telni látszik összekaparni egy főiskolai oklevelet, amiből azóta BA alapszak lett, vagy hogy.

Mivel most már nagyon meg akarom fogdosni a megkínlódott és nehezen megszült oklevelemet, már most elkezdtem megint levelezni a tanulmányi ügyintézőkkel, mert sajnos kicsit ismerem a felsőoktatási ügyintézést, vagy annak bonyolultságát, és végiggondolva az én esetemet, azt hiszem lesz néhány kör. Már a nyelvvizsga alapinformációért is mindig csak harmadikra találtam el az illetékest, most az oklevél kiadása kapcsán cifrább esetekre számítok, hiszen azt is elég eltalálni, hogy vajon melyik intézmény lesz illetékes! :)


Na, de komolyan... Akkortájt, amikor az egész történet indult, még Államigazgatási Főiskolára jelentkeztem, de épp belefutottam az integrációba, tehát mire átléptem a küszöböt, már a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen találtam magam, aminek a neve még mindig tetszik. :) Még örültem is!
Mire az abszolutórium meglett, már Corvinus-nak hívták. Mire valaki végre kiadja az oklevelemet, úgy néz ki, hogy jelenleg épp a Nemzeti Közszolgálati Egyetemen lesz jelenésem. Vagy még ki tudja. 
Csak valaki már adja ide, de komolyan!!! :)
Közben persze elég értéktelen lett szerencsétlen a piacon, erős támogatásra és tuningra lesz szüksége, de valahol el kell(ett) kezdeni.