Álom

Ma reggel tévedésből hat után visszaaludtam,és amikor csak a biztonságból beállított ébresztő jó negyven perc múlva megszólalt,konkrétan nem tudtam ki vagyok és hol vagyok.
Ennyi idő alatt kitakarítottam a korábbi munkahelyemen, álom -idő szerint éjjel egykor a volt középiskolás osztálytársaimmal,élén a legnagyszájúbb lánnyal. És ott volt az idős takaritonéni is,remélem jól van.

Aztán jöttek a szerelmek,főleg aki általános elsőben az alig megszerzett íráskészségével olyan szerelmeslevelet írt nekem, hogy csak na - meg is van még.  :)

Aztán egyszercsak csillant egy gyémánt eljegyzési gyűrű rajtam,amivel épp beintettem valakinek dacosan, közben meg nem akartam,hogy legyen ilyenem.
Egyébként ez a szép gyűrű pont olyan volt,amilyet láttam pár hete a Hawaii five O-ban. :)
/Pedig nem is igazán tetszett a fazon,mert nem szeretem a kialló köves gyűrűket, és emlékszem, ezt éjjel is oltarira hangoztattam. :)) de nincs meg,hogy kitől kaptam/

Több rémségre nem is emlékszem, de rendesen odavágta a reggelt.