Terápia és Társasjáték

Az elmúlt napokban kivégeztem a Terápia 2. évadát, ez is olyan jó volt, mint az első, bár kicsit másabb, de még mindig nagyon élveztem és jó lenne egy újabb évad belőle.

Aztán jött a Társasjáték. Az első évad volt meg Bagirán, a másodikat le kellett vadásznom, mert nem tudtam nem továbbnézni. :) Teljesen rákattantam, pedig amúgy borzasztó. Mindenki mindenkivel. Ármánykodás, sz.rkeverés, hűség talán sehol. És senki nem tud igazat mondani, (talán) ilyen az élet is. Egy nagy társas játék, avagy társasjáték.
Viszont tökéletes színészi játék mindenhol. Nem is értem, hogy a sok ócskaság hogy tud menni a tv2--, Rtl-en, stb-n, ha ilyet is lehet gyártani, vagyis ilyeneket is. És ez a sok zseniális színész még csak töredéke azoknak, akik vannak.
És a Társasjáték második évadának közepében gyalogolva újra csak azt tudom mondani, hogy a legszebb magyar férfiszínész-hang Fekete Ernőé. :) -és még hazámszülötte is, hiszen vazsmegyei gyerek :) /oké, van még néhány hang, amit szeretek, de az övé egészen más, annyi szinkron és kiváló szerep sem koptatta meg, sehol nem érzem műnek, valahogy hiteles tudott maradni számomra, tényleg nagyon tehetséges, lehet, hogy májusban már útba kell ejtenem a Katona J. Színházat is valahogy... ;)/
https://www.youtube.com/watch?v=6stY6g-KLwg