Cuki

Már az első ciklus óta készülök ebbe a cukrászdába. Vagy ünnepelni vagy csak úgy. Van belőle néhány a városban - elvileg, de eddig vagy nem találtam meg, vagy nem vitt oda az utam.
Azért szeretem, mert van egy (most már kettő) szakácskönyvük itthon és abból még mindig minden próbálkozás sikeres volt. Nekem is megvan mind, és amikor otthon voltam volt amit ebből csináltam nektek.

Tegnap ahogy közelítettem a Royal Albert Hall-hoz, egyszercsak megfordultam és ott volt mögöttem. Döbbenet volt! :) pedig csak annyi történt, hogy nem a 'megszokott' aluljárón engedték ki a népet, mert azt lezárták. És ennyi. :)
Az  más kérdés, hogy nagyon kicsi, be is mentem, de szinte az utcán állt a sor és erre a találkozásra már túl régóta vágyom és várok ahhoz, hogy elhozzam papírdoboz-zacsiban a sütit és valahol összenyomódva megegyem.

Majd legközelebb. :)