A nagy döntés

A nagy csalódásról ugye már tegnap írtam. Nagyon bántott, de tudtam, hogy 71 fontért nem lehet jegyet venni. Képtelenség. Nagyon fájt, mert ezt a koncertet igazán akartam. Közben elindult bőven a PR Ronan-nel, mindenhonnan vigyorog és posztol meg videózik. Amire délután lett már kezdtem nagyon berágni rá. :)

Főleg ennél a képnél elküldtem a Büdösbe és már szerkesztettem a mondatokat, hogy megírom, hogy én igazán elmennék, dehát ennyiért...?!

Ez a kép egy manchester-i dedikáláson készült. Ennyi tejbetök fejet igaz-e? :) Naná, nekem is az lenne. :)
Aztán amire este lett, beláttam, hogy na bumm, aztán mi van, ha mégsem leszek ott a koncerten, történtek már más dolgok is nélkülem... Aztán aludtam egy jót és a gondolat még mindig piszkált. Aztán innen föntről hallottam, hogy a postás bedobta a mai adagot és ennyi idő után már tudom, hogy mikor mit dob be az ajtón, valami puffant is, nemcsak pottyant, tudtam, hogy megjött a cd.
Játszottam - magamnak az üres házban - a nemtörődömöt, ki sem bontottam rögtön, csak néztem messziről a pakkot. Aztán levettem a külső postai csomagolást és  a celofánnal még mindig vártam. Aztán csak kinyitottam, lefotóztam, posztoltam és elkezdtem hallgatni.

Aztán újra rámentem a jegyeladási honlapra. Most már volt kint 68 fontos jegy is, persze erre még jött volna egy csomó ilyen-olyan költség, a vége már 81 font fölött volt. Újabb képtelenség. És ekkor jött a nagy gondolat, hogy lehet, hogy meg kellene nézni másik jegyeladási oldalakat is. Megdöbbentem, de találtam sok kattogás után vagy másik ötöt, ahol mindegyiknél máshonnan indult a legolcsóbb jegy. És ekkor történt a csoda, az eventim hálózatnál találtam 39 fontosat (persze ez még mindig nem olcsó, de márcsak fele a tegnapinak, de már sokkal reálisabb, pár fontos költség van itt is, de ezek már reális(abb) koncert árak, olyan, mint Josh és Adele volt. Remélem azért még széken ülök. :)
Na, akkor még variáltam, hogy mit válasszak, a rendszer párszor ledobott, de végül igen, megvan a jegy. :) KI is nyomtattam. :))

Ja, és a cd belső borítóján vannak a dalszövegek, tehát tudok készülni. :)

Mégiscsak Ronan-os névnap-szülinap lett, hiszen a cd megjelent kb egy héttel a névnapom előtt, a koncert pedig a szülinapom után lesz 11 nappal. :))