A mai napról

Ezer éve vágytam egy olyanra, hogy amikor szülinapom van vagy névnapom van ne kelljen dolgozni. Végre ma sikerült. :) Miután megint fél éjszaka olvastam, aztán reggel meg filmeztem, azt láttam, hogy  a tervekkel ellentétben nincs szép idő - esett. Milyen meglepő, pedig egy cipőmet épp avatni akartam. Szóval gondoltam ebből punnyadás lesz :) Jöttek-mentek az SMS-ek, az e-mailek, face-posztok, stb. (azt hiszem senki nem felejtett el ma. :)

Aztán zörgött a postás, lemásztam pizsiben meg köntösben (lassan tíz óra volt) és odaadott egy pakkot. :) a szüleim meglepi pakkja volt nyalánkságokkal. :)


Jól meglepődtem, és nevettem, mert épp tegnap találtam meg egy karácsonykor elhozott macskanyelvet (az volt a szülinapi), becsúszott a szekrényben hátra. Tök elfelejtettem.

(Ennek az az érdekessége, hogy mindig ilyet kaptam gyerekkoromban is, jó, hogy újra lehet kapni.)

Aztán ahogy töszmörögtem mit látok, kisütött a nap. :)


Úgyhogy elmentem névnapozni.




Holnap folyt.köv. :)