15 évnél korábbi....

Hetek óta terjed a facebookon. bár már lecsengőben van a fényképes kihívás. :) Örültem volna, ha tökre elkerül, de annak is, ha nem kerülnek elő az óvodás, iskolás képek... :)

Kb két hete mégis felkért valaki, hogy tegyek ki 15 évnél korábbi képet, és pont abból az irányból jött a kérés, amire nem gondoltam volna, a kedvenc általános iskolai tanítónénim nagyobbik lányától - együtt jártunk zeneiskolába. :) Őt mégsem akartam lerázni, de május vége előtt ebből nem is lesz semmi, mert a régi képek otthon vannak. De csak egy, egy kép lesz. Nem öt és nem hívok ki senkit - bár ha szeretnétek, e-mailben küldhettek nekem ilyet. :)
Aztán közben rájöttem, hogy 15 év bizonyos értelemben nem is olyan nagy idő, hiszen egy csomó mentálos idős zsenge, fiatal képem van a gépen, hiszen 2000-ben kezdtem ott, de ezeket mégsem tenném közszemlére. :) Elég, hogy van aki emlékszik rám még abból az időből... ;)

Aztán ma előkerült egy ovis kép... szent ég! Ez még egészen jó, mert ez szerintem már a nagycsoportos, tehát valamikor 86-87-es lehet. Ezt csak azért nem szeretem, mert az egész ovit nem szerettem. De azért mutatom, nektek megmutatom. :)
Ééés, az összes ovis szerelmem felfedezhető a képen, lehet találgatni, hogy vajon kik voltak. ;)