Rudi

A karácsonyi pakolásban az emlékes dobozból kiesett egy picire összehajtogatott papír, egy e-mail, amire nem is emlékeztem, hogy kinyomtattam... :) Még most sem hiszem el, hogy ezt tényleg eltettem, hiszen elég semmis dolog, de úgy látszik akkor nem volt az. ;)

A megszólítást és az elköszönést elhagyva idemásolom azt az egy sort, aminek akkor nagyon örültem:

"... csak hogy lásd milyen hatással van rám a szenvedélyed..."

Ez gyakorlatilag bármire vonatkozhatna, ugyebár :)) de az e-mailhez tartozott egy fénykép is, ahol az illető erősen támaszkodik egy masinának. :)
És akkor lepleződjünk le: Pár évvel ezelőtt erősen TúróRudi-függő voltam és ezt eléggé lehetett rólam tudni, de hogy ennyire, azt én sem sejtettem... :)
A kb két évvel korábbi állapot ahhoz mérve már elenyésző. :)

Szóval a levél írója meglátott valahol egy Túró Rudi automatát a nyári sötét éjszakában, - egy ilyen gép már egymagában is maga lehet a mennyország :)), hosszan küzdöttem, hogy az egyik helyünkre telepíttessek egyet, de nem sikerült; és erről a csodás gépről én jutottam eszébe, ami mi, ha nem romantikus? :) ;)

Ma már nem ájulnék el egy ilyen cselekménytől, de 2006-ban, még igen, pedig igazából nem az volt  a cél. :)
Bizony, a levél 2006 júliusában íródott, amit valamiért csak szeptemberben nyomtattam ki és ez volt a legelső e-mailcímem még, tehát ez ízig-vérig történelmi dokumentum.