Könyvkihívás 4.


Hol is kezdjem? Notting Hill 'nevét' ha meglátom bárhol is, naná, hogy A film jut eszembe.... Évek óta élek London déli részén és bár mindig is el akartam jutni arra a részre, valahogy sosem tettem. Tehát eszerint stimmel bizonyos értelemben a kategória választásom.

A könyv elején kicsit zavart a lány gondolatvilága, de aztán beindult a történet és le sem bírtam tenni a könyvet. Az említett és előforduló filmeknek 90 %-ával képben vagyok és milyen az élet, még a kedvenceim is. :)
Sean-t az első fél oldal után választani tudtam volna David-dal szemben, ez egyértelmű, míg Mr. Darcy és Daniel C.-del kapcsolatban évekre volt szükségem. :)

Nemcsak a könyvet fogom majd újraolvasni, de a filmeket minél előbb meg fogom nézni, rögtön a Sztárom a párommal fogok kezdeni.

Scarlett imádja a filmeket. Vajon jegyesét, az érzékeny Davidet is szereti ennyire? Ideje lenne eldöntenie, hiszen a nagyszabású esküvő már a küszöbön áll. 

Amikor Scarlett lehetőséget kap, hogy egyik kedvenc filmje forgatásának a színhelyén, Notting Hillben vigyázzon egy házra, azonnal lecsap a felkínált ajánlatra. De az élet a filmvásznon kívül is elég meglepetést tartogat számára, főleg az új szomszéd beköltözésével. Sean szörnyen idegesítő és szörnyen jóképű Scarlett hamarosan saját külön bejáratú romantikus komédiájának női főszerepében találja magát de melyik férfihős nyeri el végül a szívét? 





A dőlt betűs rész a könyvkihíváshoz írt publikus véleményem, a vastagbetűs a könyv ismertetője és akkor jön még egy rész ide, nektek:

Ezt a könyvet már akartam olvasni, de pont Notting Hill miatt tettem valamiért mindig félre. És most nagyon felülre került az olvasandók között, Rozikával olvastam, mit olvastam, faltam! :)
Érdekes élmény volt, mert könyvet olvasni mindig egy klassz képzeletbeli dolog is, és ebben annyi a filmes jelenet megidézése is, hogy tele vagyok képekkel. Elképesztő. Egy csomó ismerős helyszín van a könyvben - többnyire London és Párizs, ismerős filmrészletekre utalás, kedvelt színészek és kedvenc dalok, mint RW-től az Angel és Ronan Keatingtől a When you say nothing at all; az ész megáll, komolyan. :)
A csaj eredetileg ráadásul Stratford upon Avon-ben lakik, ami szintén látogatandó listán van ki tudja miért. Notting Hill pont a film miatt akaródzik kirándulásra. Kensington-ban is sokat járnak és épp a Pán Péter szobornál van egy találka, amit már többször elindultam megkeresni de valahogy egyszer sem találtam meg. Aztán ott van Colin Firth, Hugh Grant, Johnny Depp, Kate Winslet, egek, elképesztő, lehet, hogy már most újra tudnám olvasni, de nem, most, a héten a felemlegetett filmek jönnek (Igazából szerelem, Elfújta a szél, Bridget Jones, Én Pán Péter, Micsoda nő, stb stb). Mindenekelőtt egy régi adósság törlesztése: Sztárom a párom. Nem tudom mióta nem láttam. Nagyon régóta, és nem is volt a filmes listán múltkor - a 35-ösön, mert akkor nem éreztem, hogy újra tudnám abban az időben nézni és volt aki szóvá is tette pedig. ;) Pedig egy időben annyit láttam, hogy egyes részeit simán fel tudtam volna mondani. De aztán egyszer olvastam, bár most nem is emlékszem pontosan, hogy már a könyvesbolt nincs-e meg, vagy a kék ajtó már nem, mindegy, megyek majd és megnézem. :)
Az Én Pán Pétert pedig épp magammal hoztam múltkor, hogy újranézzem, annyira szeretem, de sokadik látásra is kiborul a végére a sok bőgéstől. Ez van. :)