Két év után

Erre talán itt emlékeztek:

Immáron több mint két éve kaptam a kilépésemkor. Bár már elsőre nagyon-nagyon tetszett, mégis sokáig dobozban volt.
Aztán a fülbevalót utána kb fél évvel feltettem, de nagyon húzott, elmentem benne-vele egy találkozóra, de úgy éreztem nagyon húz le, pedig valójában pillekönnyű (és gyönyörű).

Most indulás előtt gondolkoztam, hogy melyik nyaklánc-fülbevaló legyen rajtam így évvégén, meg amit szívesen is hordok és akkor előkerült ez (eddig Pesten volt dobozban), most eljött.
Jó volt viselni,sok jó dolog jutott közben eszembe és éreztem, hogy talán így ennyi idő után végre sikerült hátrahagyni azokat a pocsék dolgokat, amik leginkább a felmondáshoz vezettek. Jó gondolat az év utolsó napján, nem igaz? :)



Az érdekes az, ami utána jött, hogy ez rajtam volt és utaztam, meg minden.
Ültem az asztalnál és épp ettünk meg beszélgettünk (még mindig az utazós cuccban), amikor a kicsi mocsóta az öt évével megszakította az étkezését (nála ez főleg nagy dolog! :) ), rámnézett és azt mondja:
*az ott nagyon szép, ki adta?*