Hagyomány

Na jó, hagyományban idén nem ismerek tréfát. Igaz,félő,hogy lassan belekeveredek a témába,hogy akkor mit tud a télapó meg mit nem, de nincs megállás. :)
Tegnap elpakoltam a kandallólyukból,hogy majd le tudjon ott mászni, nehogy ráessen a dobozokra. Tudnám mi lenne,ha épp nem lenne kandallóhely meg kéménylyuk... Nem számít,mert ugye van. ;)

Szóval, érzékeltetve,hogy a Télapó vette az adást, reggelre hagyott a tetthelyen két levelet, amiben biztosítja őket,hogy a nevük ott az ajándékos listán, fog jönni az ajándék a fa mellett lesz... Alex szeme persze megakadt az aranyszínű tollon,amilyen ugye nekünk is van... Mondtam, mindenkinek van ilyenje, semmi különleges nincs ebben... ;)



Aztán  - egy pillanatig sem pihentetve a témát - reggel tettetve a tudatlant hogy akkor mit is kell csinálni a várakozás során kikérdeztem őket, mondtam, hogy el ne feledjük ezt a sok mindent mert aztán nézhetünk! :)

Szóval, a Télapó tejet kap meg mince pie-t, a szarvasok meg répát és szarvas eledelt (ilyet még az iskolában is csináltak a kisebbek, tök komolyan csillámfény is van benne, mert ugye a varázsportól jobban tudnak repülni).
Feladat teljesítve, tudományosan a tejet a kandalló elé tettük - Alex eszmefuttatását követően - nem kellett sok idő elteljen, hogy megint igazam legyen - miszerint a tej ki fog borulni.... Nem rég dörzsöltem fel két deci tejet a szőnyegpadlóból...