35

Múltkor éppen megint egyik musical nótát a másik után hallgattam és imádtam, hogy mindet ismertem. Akkor jutott eszembe, hogy vajon hány musicalt láthattam élőben (ez töredéke annak, amennyi van és amennyit ismerek); és arra gondoltam, hogy ez a lista hogy maradhatott ki a 35-ös körből. :)

Na, most bátor leszek, itt élőben és rögtönözve megpróbálom felsorolni, hogy megvan-e a 35 látott musical. :) Nem könnyű, mert tizensokévnyi színházlátogatást kellene összegondolni, és a színházas csodaalbumom (jegyek és szórólapok a műsorfüzetekkel) otthon van.

Na, figyelem, lássuk:) Milyen ciki lesz azoknak, amelyek kimaradnak... :)
Becsülettel bevallom, hogy nem nézek körül a színházak archív repertoárjában sem. :)

1. Grease
2. Rómeó és Júlia
3. Muzsika hangja
4. Mozart
5. Funny Girl
6. Sweet Charity
7. Miss Saigon
8. Volt egyszer egy csapat
9. Valahol Európában
10. Vámpírok bálja
11. Az Operaház fantomja
12. Rebecca
13. Nyomorultak
14. Wicked
15. Bodyguard
16.Lion King
17. Utazás
18. Légy jó mindhalálig
19. Diótörő és Egérkirály
20. Menyasszonytánc
21. Abigél
22. József és a színes szélesvásznú álomkabát
23. Producerek
24. We will rock you
25. Gospell
26. Elisabeth
27. Anna Karenina
28. Démonológia
29. Csoportterápia
30. Spamalot
31. Édeskettes hármasban
32. Kiálts a szeretetért
33. Footlose
34. Szép nyári nap
35. Rudolf

áh, és nem teljes a lista! :)) Remek, örülök, hálás vagyok, hogy még ennél is többet láthattam. És ez csak a musical, ezen kívül ott a sok prózai és operett előadás, meg a koncertek. :)