Sorok között

Mutatok valamit, amit legutóbb nagyon rég és nagyon kezdetleges formájában láthattatok.

A másik blog: http://bernoversek.blogspot.co.uk/

Jelenleg több, mint kétezer bejegyzés van már, de ez nem teljesen jelenti azt, hogy több mint kétezer idézet lenne. Mert van benne dupla nagyon sok, de az is lehet, hogy valami talán ötször is felkerült.

Tudjátok, hogy évek óta gyűjtöm a jó verseket, idézeteket. Van egy nagy file-om, amibe mindig bemásoltam, ha találtam valamit, viszont gyakorlatilag használhatatlan abban a formájában. Kábé egy éve elkezdtem ide áttölteni őket, de még mindig nem értem a végére. Közben az áttöltötteket meg igyekeztem egységeges formába önteni, becímkézni, stb.
A munka még nem ért véget, mert még meg kell szüntetnem a duplikátumokat, meg nincs mindegyik szerzőre címkézve és utána jön az, hogy tartalmi címkét is kapjanak.
De már nagyon szerettem volna mutatni nektek, hogyha éppen idézet kellene valahova, valakitől valakinek, vagy csak egy helyen olvasnátok jó gondolatokat, akkor íme. :)

A szerző címkére nyomva oldalt már tudtok csak egy szerzőtől olvasni, később ez még jobb lesz, hiszen egyrészt megszűnnek a plusz, sokadik bejegyzések, másrészt a tartalmi címke is segíteni fog.

Remélem örültök neki, én nagyon. :)