Hát itt vagy!

Ez volt az első gondolatom kedden, amikor London Bridge-nél kiszálltam a vonatból és EZ ott hatalmaskodott előttem a londoni borúban.

Már rég kíváncsi vagyok rá, mondjuk most sem mentem be/fel, de még mindig izgat ott egy vizit, azt hiszem ideje felmenni a következő napsütésben. Mindenhonnan látni gyakorlatilag és nagyon megtévesztő is.

http://www.the-shard.com/
http://www.bbc.com/culture/story/20151008-the-worlds-8-most-beautiful-skyscrapers

http://london-utazas.hu/utazasi-ajanlat/shard
Találtam infot magyarul is, idemásolom:

"...London legújabb és türelmetlenül várt látnivalót 2013 február 1-jén nyitották meg a nagyközönség előtt.
...
Tervezője Renzo Piano építész.
Becslések szerint 1,5 milliárd fontba (550 milliárd forintba) került, a beruházás nagy részét a katari állam vagyonalapja finanszírozta.
A kivitelező Irvine Sellarnak több mint 11 évébe telt, mire megvalósíthatta nagyszabású tervét
Neve jelentése: SZILÁNK
Elnyújtott piramis alakú épület, amely London szinte minden pontjáról látszik.
London legmagasabb épülete 310 méter /1.016ft/ magas.
44 lift valamelyikével elindul a magasba, lélegzetelállító panorámában gyönyörködhet.
A The Shard a 2. és 28. emelet között irodaház.
A Shangri-La ötcsillagos luxusszálloda kétszáz lakosztálya 18 emeletet foglal el.
53. és a 65. emelet között pedig nem kevésbé luxuskivitelű lakások várják a megfelelő bankszámlával bíró érdeklődőket.
Jó időben akár 64 km-re is ellátni.
360°-os panoráma kilátó.
A kilátó 244 méter magasan található a 69. emeleten.
Tervezett látogatók száma egy évben 1.000.000 Fő."