Bátorság

Ma rendkívül bátornak érzem magam. :)

Bár késő éjjelig Rex-et néztem, mert nem jött álom a szememre, ennek ma böjtje van, érzem, majd leesik a fejem, a szemeim alig nyílnak, pedig hosszú napos vagyok, kánikula van, angol órám lesz este és a napisz.rokat még nem is írtam.

DE!
Az előbb ráálltam a mérlegre, és nem vágtam ki az ablakon, de nem az a bátorság. Mármint nem nem mertem kidobni, hanem egészen tetszett, amit láttam. :)
#Topánka1#

Ez a fő bátorság - TUDOM, tudom, éppen ideje volt...:

Jelentkezési lap kitöltve, vizsgadíj elutalva, jelentkezési anyag a borítékban megcímkézve, postára kész állapotban.
A vallatás napja: december 5. EZ év december.
Lehet már most szurkolni, mert igazából nem az lesz a nagy nap (legalábbis nem emiatt, ja, nem, férjhez sem megyek... :) ), hanem az összes, ami odáig vezet. Hogy minden nap legyen erőm-kedvem-akaratom odaülni és tanulni és olvasni és nézni és hallgatni és újra ugyanezt... MINDEN NAP.
#Topánka4#


106 napnál járunk. :)