35-ös lista


Na kérem, a 35. év betöltéséhez pontosan 5 hónap van hátra, azaz 152 nap, meg a sejtjeim cserélődéséhez is. Ha hinni lehet az okosoknak. És, bíztatásul írom (főleg magamnak), hogy ugye még további egy évig folyamatosan 35 leszek.
Annak idején, 5 évvel ezelőtt, amikor jött a nagy harmincas, nagyon oda voltam (belül), szentül hittem, hogy a nap sem virrad fel többé. Nem a számokkal volt/van gondom, hanem azzal, hogy valahogy máshol akartam volna akkor (és most is) tartani. A 250 órás pszichodráma foglalkozás végét jártam, tehát volt a lelkemben gondolat – bőven. Aztán Toscana lendített rajtam, a drámát végigcsináltam és amire a 31-et betöltöttem, már Angliában voltam.

Na, a 35 körül is van némi para, de sokkal inkább ébresztőt fújtam magamnak, de erre készülni kell. Elérendő és elérni kívánt konkrét (de reális) célokat teszek most magam elé. És itt meg kell említeni nemcsak a mostanság olvasott könyveket, de a Szilveszteres filmet is (emlékeztek, az egyik szereplőnek volt egy szilveszter éjfélig teljesítendő bakancslistája), amelyek segítettek nekem ebben a mozdulhatnékban. És hát hogy idézzek, miért ne lehetne most szerencsém is? :)

Íme messziről a 35-ös Topánkám, és egy megvalósítási napló, ami bármikor kéznél tud lenni, akkor is, ha nincs kedvem Bagirához, vagy bármi egyéb kibúvót tudnék keresni-találni.
Ebbe kerülnek bele azok a lépések, amelyeket egy-egy sor megvalósításához teszek. Ahogy ígértem, egyik-másikról be fogok számolni, hol konkrétan, hol árnyaltabban és 5 hónap múlva jönnek a részletek.