John Know-ház és Tron templom

Na, ezekkel is hogy jártam!

Ahogy 3. nap reggelre rájöttem, elmentem a John Knox-ház mellett párszor, csak akkor nem azt kerestem. :)
A Tron templommal tulajdonképpen ugyanez történt. Szombaton már körbefotóztam, és meg is lepődtem, hogy nem templom (ez mondjuk nem tudom, hogy miért nem derült ki egy információs cuccomból sem). Aztán vasárnap reggel, mivel a listán nagyon szerepelt, körbekerültem odavissza, mert a térkép is így hívta. És egyszercsak odavissza ott álltam előtte, és akkor már nem is érdekelt úgy. :(



"John Knox-ház
Edinburgh egyik legrégibb épülete, amely 1470 környékén épülhetett. Itt élt John Knox, míg a Szent Egyed-katedrális plébánosa volt, és feltételezhetően itt is halt meg 1572-ben. A házban még láthatók az eredeti fa galériák, valamint az a szoba (Oak Room), melynek mennyezetét 1600-ból származó freskók díszítik. 
...




Tron-templom (Tron Church) –
Belsejében tárták fel a város első kövezett utcájának maradványait."
http://hu.wikipedia.org/wiki/Edinburgh