Hotel

A szállás is az ajándék része volt (karácsonyi ajándék a repülőjeggyel), így azért kicsit tartottam előre, hogy vajon mi lesz...
De nem volt rossz, én kisHilton-nak nevezem magamban, és jó is volt.

Az utcán belül két épületük volt (persze én nem a főépületben voltam), és tiszta volt és jó. Annak nagyon örültem, hogy volt egy kis vízforralóm, sok teával, ami nagyon jól jött. És persze a skót keksszel vártak, ez is jól esett.
Előtte a recepciós pasas kicsit bunkó volt (na jó, nem volt éppen Hilton outfit-om, de attól még... (?) Egyébként ezt valahogy az összestől éreztem egész idő alatt, amikor láttam őket, a lányoknál viszont nem, ők végig tök normálisak voltak.
Kulcs helyett már itt is a kártyás módszer volt, amit tök nem szeretek, mert minden este alig jutottam be vele.

Mutatok néhány képet:






Gyorsan mindent felfedeztem, kicsit kipakoltam, összeszedtem magam, ittam egy teát (itt szoktam rá, vagy szerettem meg a teát tejjel - mivel más nem volt hozzá -), átöltöztem és gyorsan nekiindultam, mivel már 4 óra körül járt. 

ja, és ha elfelejteném, hogy ki vagyok, vagy ilyesmi, a tévé segített: