Deményisták

Lassan gyűrűződnek be a kutyák az életembe, ebből még akármi is lehet... :) Naaaaaaa, de nem még nem most! :))


Szóval, már nem tudom mikor indult, de talán jó fél éve lehetett, hogy jobban el kezdtem olvasni, vagyis elkezdtem elolvasni a Deményről szóló cikkeket. Korábban csak láttam, amikor egyik ismerős kommentelte, vagy lájkolta (vizsglás gazdi), vagy amikor ő írt ezt-azt a sajátjátról, sajátjairól.

Na kérem, Demény a kötsög egy vizsla, és van neki egy haverja, a Max. Ez a szegény Max ez bizony (megint) megbetegedett (sajnos nem kicsit), pedig nekem ő pofára jobban bejön, mint a Demény. Erről a vizslás csapatról már sokszor láttam, hogy mennyi túráznak, meg találkoznak, meg akármi, de most valahonnan elindult egy önszerveződő empatizáló 'Séta Maxért' rendezvény, és íme, mennyien összegyűltek (ez csak a pesti csapat).


Demény írása Maxról (ismeretője): http://www.demenyakotsog.hu/max

És hogy ki az a Demény, szerintem már találkoztatok vele, ha máshol nem a könyvesboltban: :)


http://www.libri.hu/konyv/magos_judit.demeny-most-en-ugatok.html