Heti hírmondó

Bár még van egy nap a hétből, de valahogy mégiscsak újabb tiszta lap kezdhető, hiszen holnap már március.

Nos, végiggondolva a hetet, indult egy történelemből törölendő nagyon rossz hétfővel, és ez eléggé meghatározta a hetet. Keddtől Alex itthon feküdt 39 körüli, de inkább feletti lázzal és péntek volt az első nap, hogy már azt lehetett mondani, hogy okés, kifelé jön belőle. A beteg, de főleg egy lázas gyerek itthon napokig az egyik legkimerítőbb, én mondom.
Kedden megültünk egy Mátyás napot, amiről majd írok külön, az nagyon szívetmelengető volt.
Szerdán újra voltam bankban, mert az első igénylés valahogy elveszett részleteiben a bankon belül, úgyhogy az lett, hogy az első körben egy hónapig sem lett eredmény, a szerdai ügyintéző élőben megnyitotta a számlát 20 percen belül, két nap múlva (tegnap) megjött a szépséges bankkártyám és még szokom, hogy Miss Bernadett M Pencz lettem, vagy jelenleg így futok. Közben azt is megtanultam az oda-vissza ügyintézések során, hogy már itt így hívnak, de aláírnom úgy kell, ahogy szoktam (nagyon fura), tehát azt kell lekövetnem, ami az útlevélben van.
Ma már a PIN kódom is megjött olyan elrejtve, hogy még majdnem én sem találtam meg. :) Már van háromféle azonosítóm az online bankoláshoz, de még mindig várok egyet, gondolom hétfőn az is meglesz.
Aztán megérkezett egy névnapi ajándékom is. :)
Csütörtök este volt egy jó angolom, utána kevés alvással végre eljött a péntek, ami már valahogy elillant ezek után.
Aztán úgy rémlik, hogy egész héten rengeteg eső volt sok sötétséggel.
Szóval nem a legjobb hózárás, de ennél csak jobb jöhet.