A héten történt

Bár még nincs is igazán vége a hétnek, de azért összegzek:

- voltam végre kedden National Insurance Number-interjún, ami ahhoz kell, hogy legyen itteni TB-számom és tudjak munkát vállalni, vagyis egyáltalán keresni el tudjak kezdeni (ennak van büszkeségfaktora, mert egyedül voltam interjún, közben meg azért para, mert hat hetet kell várni)
- ma sikerült megnyitni az itteni bankszámlát, ami nem volt egy sima kör, kétszer voltam ma a bankban (másodszor már egyedül), de hétfőn aktiválják és ez is megvan, el sem hiszem
- sikerült túrni egy nagyon jó kabátot bagóért :)
- megegyeztem egy charity shop-pal, hogy csütörtökön kezdem az önkéntes munkát (ennek számos hozama várható)
-tegnap végre megint volt angolom közel egy hónap kihagyás után, és nagyon jó óra volt
- új arculatot kapott a blog, eddig ez tetszik a legjobban, remélem ti sem bánjátok
- beszereztem még néhány dolgot, amivel fogok kezdeni valamit még holnap délelőtt, aztán fogom mutatni. :)